al contingut a la navegació Informació de contacte

Pla de dinamització territorial 2018-2019

Ajut per a la rehabilitació de la Plaça Major del nucli d'Esterri de Cardós i per a la urbanització de dos carrers a Ginestarre i Arrós de Cardós
Mirador de la Roca

DIMARTS 01 GENER 2019

En el marc de la subvenció per a la dinamització territorial per als anys 2018 i 2019 del Departament de Presidència de la Generalitat de Catalunya, l'Ajuntament d'Esterri de Cardós ha rebut un ajut de 39.708,48 € per executat tres actuacions: REVITALITZACIÓ PATRIMONIAL DE LA PLAÇA MAJOR D'ESTERRI DE CARDÓS; MILLORA DEL SENDER TURISTIC "MIRADOR DEL CAP DE LA ROCA" A ARRÓS DE CARDÓS i ADEQUACIÓ D'UNA VARIANT DEL GR-11 A GINESTARRE. Les actuacions realitzades representen un actiu important pels tres nuclis del municipi, representen una millora en les infraestructures existents i a la vegada ajuden a la revitalització dels espais públics.