al contingut a la navegació Informació de contacte

Millora i resturació de la xarxa de senders i espais públics

Des de l'Ajuntament d'Esterri de Cardós s'ha impulsat la millora i restauració de la xarxa de senders i espais d'ús públic. L'actuació ha estat possible gràcies a la subvenció dins del Programa de desenvolupament rural de Catalunya.

DIVENDRES 30 JULIOL 2021

Des de l'Ajuntament d'Esterri de Cardós s'ha impulsat la millora i restauració de la xarxa de senders i espais d'ús públic. L'actuació ha estat possible gràcies a la subvenció dedicada als espais naturals de Catalunya, als hàbitats i espècies per l'any 2020 en el marc de Programa de desenvolupament rural de Catalunya.

Aquest ajut ha permès l'actualització dels senyals deteriorats i/o erronis dels senders, l'establiment o renovació de punts estratègics dins l'itinerari amb mapes de situació i cartelleres informatives, també la realització d'obres de millora i restauració a diferents punts com el safareig, l'abeurador de Ginasterre i l'àrea recreativa de Plaus, antigament coneguda com l'àrea recreativa de Fonteana.

Les accions desenvolupades han estat portades a terme amb l'objectiu de facilitar el recorregut,alhora que fomentar la visita i descoberta dels valors naturals i patrimonials de la vall.

Fitxers adjunts