Diumenge, 18 De Abril De 2021
C/ Unic s/n, Esterri de Cardós - 25571 Telèfon: 973 62 31 85 Fax: 973 62 31 85
ajuntament@esterricardos.ddl.net

15/12/2020

ENLLESTIDES LES OBRES DE REHABILITACIÓ DEL SAFAREIG DE GINESTARRE I LA SENYALITZACIÓ DELS SENDERS MUNICIPALS

Foto

Actuació realitzada amb el suport de la Generalitat de Catalunya. Actuació cofinançada pels fons FEADER dins de l'operació 04.04.01(Actuacions en espècies, hàbitats i paisatges)

S'han portat a terme actuacions de millora en la xarxa de senders del municipi i s'han condicionat zones d'ús públic.

Amb les actuacions fetes s'ha ordenat la xarxa de senders de la vall d'Esterri mitjançant l'actualització i la renovació de les senyals deteriorades o amb indicacions errònies. A la vegada s'ha rehabilitat el safareig i abeurador de Ginestarre i l'àrea recreativa de Els Plaus.

Aquestes actuacions han estat possible gràcies al suport de:

- Parc Natural de l'Alt Pirineu. Departament de Territori i Sostenibilitat. Generalitat de Catalunya

- Unió Europea, Fons Europeu Agrícola de Desenvolupament Rural. Europa inverteix en les zones rurals.