Dijous, 14 De Desembre De 2017
C/ Unic s/n, Esterri de Cardós - 25571 Telèfon: 973 62 31 85 Fax: 973 62 31 85
ajuntament@esterricardos.ddl.net

15/06/2016

Un miler de persones visiten la V Fira de Productes del Parc Natural de l'Alt Pirineu i l'ovella aranesa, a Arrós de Cardós.

Foto

La Fira és un referent en la promoció del territori i dels productors locals en l'ŕmbit del Parc Natural

La cinquena edició de la Fira de productes del Parc Natural de l'Alt Pirineu ha aplegat aquest diumenge un miler de persones a Arrós de Cardós. La Fira ha acollit enguany diversos tallers i activitats, a més de l'exposició i venda de productes de 26 productors i artesans de la zona.

La fira va comptar amb la presčncia del nou president de la Junta Rectora del Parc Natural de l'Alt Pirineu, Joan Ordi; el director executiu de l'Agčncia Catalana de Turisme, Patrick Torrent, així com els alcaldes dels tres municipis de les Valls de Cardós